***

***

vrijdag 10 juni 2011

vervolg CFY#15

Ik vind de challenge van deze week op http://sbn-challengesforyou.blogspot.com/ zo leuk dat ik nog 2 dingen heb gemaakt (en ik kan er nog wel meer doen, maar ik heb nu weer andere dingen op m'n crealijstje staan, bovendien....voor je het in de gaten hebt...is het alweer tijd voor de volgende challenge!)

op de vorige foto zie je de binnenkant, dit is de achterkant....

...en dit de voorkant van de theekop-kaart.

En dan nog deze "keukenschort~hanger" met een nostalgisch tintje.

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten vooral die theepot
    ik ben een theeleut vandaar ...... topper.

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Hilde, Jij bent op dreef zeg! Echt superleuk het theekopje! En het schortje vind ik helemaal geweldig! Wat een ontzettend leuk idee! Dusssssss.......jou creaties zijn voor mij ook weer een inspiratie hoor! En nee, (nog) geen workshops! Het wordt me wel eens meer gevraagd dus wie weet iets voor de toekomst? Wens je een heel fijn weekend. Liefs, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten.Op deze manier kun je een leuke uitnodiging maken om iemand uit te nodigen voor een high-tea,
    mooi weekend, groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je goed bezig...leuke creaties heb je gemaakt!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat weer leuk gedaan; je zou bijna zin krijgen om een high-tea te organiseren en ze als uitnodiging te gebruiken ;)

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat ontzettend leuk, je hebt de smaak goed te pakken...
    Ik vind de keukenschort ook heel erg leuk.

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die keukenschort echt GEWELDIG Hilde!
    Zo mooi met dat kantje onderaan en die lovely vintage plaatjes er op!!
    Het theekopje vind ik ook prachtig!
    Geniet van een lekker lang pinksterweekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk gedaan vooral het schortje is super.
    Echt helemaal leuk.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo hé, jij ben lekker bezig geweest!! Heel erg mooi je creaties, vooral dat theekopje :)Super!
    Groetjes en fijn weekend,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een geweldig leuke kaart de theekop supper!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeel leuk die theekopkaart :D, en die keukenschorthanger is ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super leuk allemaal Hilde!! Echt geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan Hilde! Het schort is mijn favoriet! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hee, ik deze nu pas! Wat leuk dat je zo door de chalenge werd geinspireerd! Dat schortje, ahhh!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hej Hilde Ik zie dat je heerlijk creatief bezig bent. Vooral het theepotkaartje vind ik erg leuk.
    Fijne week, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het was echt een superleuke challenge hè! ik hou er ook wel van om eens een ander modelletje te maken. Jij bent helemaal goed op dreef, wat heb je toch allemaal superleuke dingen gemaakt! Je geurzakje van je vorige post vind ik echt een schatje, maar ook dit is weer echt heel leuk gedaan, ben vooral verliefd op je schortje, hou wel van dat nostalgische jaren 50 gevoel!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Van een bericht krijg ik een blij gezicht ;-)