***

***

zondag 19 juni 2011

CFY#16

Dit is de schets van deze week op http://sbn-challengesforyou.blogspot.com/
Erg leuke schets bedacht door Cora!
Kijk op dit blog voor alle fantastische maaksels van het Design Team en de deelnemers!
Dit is de kaart die ik heb gemaakt n.a.v de schets.
Deze is heel eenvoudig geworden, maar dat is voor mij juist wel een uitdaging omdat ik geneigt ben nog van alles toe te voegen.
Fijne dag!
P.s Ben ik de enige die weer het één en ander aan problemen ervaar met blogger??
Ik kan niets selecteren in een bericht, niets wijzigen wanneer eenmaal geplaatst, en het plaatsen lukt me ook al niet op de normale manier, eerst opslaan, dan naar berichten bewerken en daar pas bericht publiceren....lastig hoor!

23 opmerkingen:

  1. Wat heb je er weer een mooie kaart van gemaakt, de kleuren vind ik geweldig.
    Blogger is een beetje aan het rommelen, ik krijg steeds de berichten te laat te zien,ook vervelend.

    Fijne dag nog,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het weer heel crea en blogger (?)...ik heb er gelukkig weinig last van maar vind het inmiddels wel vermoeiend worden voor degenen die wel merken dat het niet gaat zoals het moet gaan. Het zou je plezier in bloggen kunnen bederven...

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer erg leuke geworden Hilde.Hoe is het verder met je? Ik heb hier een bak knopen voor je staan. Kom je ze gauw halen?! Lieve groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt! Vervelend dat blogger weer niet meewerkt; heb zelf tot nu toe nog geen last...

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh prachtige kaart Hilde !! Hier moet je zeker ook niet meer aan toevoegen. Bedankt weer voor het meedoen aan onze challenge !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie strakke kaart vind ik en blogger ja ik moet mezelf steeds weer aanmelden want als ik het vinkje aan laat staan lukt het helemaal niet en ik kan jou blog niet in mijn bloglijst krijgen heel vaag ik heb het al drie keer geprobeerd maar elke keer nop dus ...

    Groetsssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moooooi kaartje Hilde! Eenvoud kan ook heel erg mooi zijn hoor! En ja, ik heb ook telkens van die gekke dingen met blogger! Kan bij sommige mensen wel een reactie achterlaten en bij anderen weer niet! En ook met het plaatsen van tekst gaat het vaak niet goed. Blogger is de laatste tijd wel bezig zeg! Hopelijk gaat het snel weer zoals van ouds. Fijne avond nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Hilde! Mooi papier :)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pracht kaartje,ik heb niet echt problemen,alleen wat ik altijd heb,dat niet alle posten door komen en daar baal ik wel is van,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een MOOIE kaart,Hilde!! Fijn dat jij weer meedoet met CFY!

    Ik heb geen problemen, maar ik blog of via Firefox of via Explorer en in het laatste geval : vinkje aangemeld blijven dus NIET aanvinken.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Hilde, echt helemaal goed!! Bedankt weer voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een erg mooi kaartje,mooi in zijn eenvoud dus helemaal goed!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is weer super!!!
    En dat gedoe met blogger... ik krijg ook de boel niet zoals ik het hebben wil, word er af en toe goed zat van!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi eenvoudig kaartje Hilde!
    Eenvoud siert hier hoor!
    Je hebt ook zulke mooie kleuren gebruikt bij elkaar.
    Ja, blogger is aan vakantie toe denk ik, hoewel ik er geen last mee heb sttt niet doorvertellen hoor voor je het weet is er weer wel iets... lastig!
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart geworden.
    Groetjes en een fijne week Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Hilde als eerste even antwoordt op je vraag ik had er ook weer last van.
    Maar wat heb je weer een mooie kaart gemaakt
    Gr.,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige stijlvolle kaart

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zie aldoor van die leuke creatie's voorbij komen naar aanleiding van die challange blog. Ik ga denk ook maar eens een kijkje nemen daar.
    Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuuuuuk!! Helemaal super is ie weer.
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En wederom een heel erg mooi kaartje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje... En lekker strak, daar hou ik juist wel van ;) Leuk dat je meedoet met de challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen

Van een bericht krijg ik een blij gezicht ;-)