***

***

dinsdag 17 mei 2011

Wibi Soerjadi en een troostprijsje...

Bij Maartje http://sillyoldsuitcase.blogspot.com/ deed ik mee aan haar Give-Away...en ik kreeg een "troostprijsje"....

En wat voor één, kijk maar es:

Echt hartstikke leuk Maartje!! Heel erg bedankt!! Het is altijd een feestje om vrolijke post te mogen krijgen!

Jaaaa....daar sta ik dan, naast Wibi Soerjadi!


Toen ik rond een jaar of 11 was, kregen ik, mijn moeder en mijn broertje les van hem. Hij was toen zelf nog hartstikke jong. En als hij zo nu en dan bij ons in de buurt een concert geeft, ga ik daar graag naar toe. Afgelopen vrijdag ging ik samen met mijn mams, en na het concert hebben we nog even staan kletsen, heel leuk! Piano spelen doe ik al jaren niet meer, maar als ik af en toe es naar zijn pianospel luisteren kan, dan is het echt genieten.


Morgen weer een postje van mij, tot dan!!



7 opmerkingen:

  1. Dat is echt te gek als je kunt zeggen "ik heb pianoles van Wibi gehad". Jammer dat je zelf geen piano meer speelt. Lijkt me zo moeilijk.
    groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dan !! jij met Wibi...leuk !!!.....en gefeliciteerd met je leuke prijs !!...enne tot morgen dan maar.....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och, wat lief van je dat je mij via je blog bedankt!

    graag gedaan hoor!

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt toch wel bijzonder talentvol als je zegt dat je van Wibi pianoles hebt gehad!! Ik kan zelf geen piano spelen, maar ik vind het een heel mooi instrument!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi verhaal is dit!!
    Kan me voorstellen dat hier trots op bent, jammer dat je niet meer speelt!1
    Maar je kunt gelukkig nog steeds van zijn spel genieten!
    groetjes truus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig troostprijsje Hilde en wat een leuke foto van jou en Wibi! Zelf speel ik ook piano en heb nog steeds les.Ik zal wel nooit een 'Wibi Soerjadi' worden maar ik speel gewoon lekker voor mijn plezier! Af en toe komt er weinig van om te oefenen, er is altijd wel wat anders wat dan weer voor gaat maar toch probeer ik mijn momenten te pakken en denk ik wat is het heerlijk om muziek te maken! Ben benieuwd naar je volgende creatie! Fijne dag. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een super troostprijsje Hilde!
    Leuk dat verhaal over Wibi en nog leuker dat je hem weer ontmoet hebt, leuke foto!
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Van een bericht krijg ik een blij gezicht ;-)