***

***

zondag 22 mei 2011

CFY#12

Jep...weer een kaartje gescrapt!

Op http://sbn-challengesforyou.blogspot.com/ kun je alle uitwerkingen zien van het design team en de deelnemers, hartstikke leuk!!

Dit is de sketch, en al is 'ie eigenlijk bedoeld voor een lay-out...eigenwijs als ik ben, heb ik er een kaartje van gemaakt...



Dit is een kiekje van, jawel...de plantjes op de eettafel, een robuust stuk hout, een oude lantaarn...altijd leuk om iets gezelligs te hebben om naar te kijken wanneer ik aan tafel zit...èn dat is vaak! ;-)


Groetjes!!


23 opmerkingen:

  1. Jep...en weer is het kaartje leuk :-)!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha...Eigenwijs zijn is toegestaan bij ons hoor ! Schitterende kaart heb je weer gemaakt ! Hele mooie kleurtjes !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owww.. het is weer een plaatje!!!! Zo'n schattig meisje, is het een stempel?
    En je zit er supergezellig bij zo! Dat geeft natuurlijk bergen inspiratie!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een supergaaf kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk kaartje en een gezellig hoekje met een lief hartje!

    Fijne week,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk Hilde, is niet eigenwijs hoor, maar juist leuk.


    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, mooi, mooi! Leuk met de poststempels! Haha, die wil ik ook! Zijn dat clearstamps?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een heel apart en schitterend kaartje Hilde!
    Wat een gezellige foto van je lekker plekje aan de eettafel.
    Ik heb je tip van die vlindertjes gebruikt op een kaartje voor een collega, kijk maar eens op mijn blog.
    Een hele fijne week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk kaartje,
    Super gedaan.
    Je tafel ziet er stoer uit met dat mooie stuk hout.
    Groetjes en een fijne week Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi,Hi,Hi! Ja, volgens mij past dat wel bij je.....een beeeetje eigenwijs ;-)) Je kaartje is echt helemaal geweldig leuk zeg! Toen ik 'm zag zei ik hardop (ja, dat heb je soms) oooh, deze is leuk zeg! Je maakt weer een grote kans om in de top 3 te komen Hilde. De afbeelding is echt leuk, is het een stempeltje? Fijne dag. Lieve Groet, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er allemaal prachtig uit.
    En plantjes zijn altijd gezellig.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje en van een layout schets een kaart maken mag altijd bij CFY! Dat heb je echt gaaf gedaan, met deze mooie stempels en het plaatje en de andere leuke dingen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vergeet ik nog te zeggen dat je sfeerfoto ook prachtig is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een pracht van een kaart hilde en een hele gezellige tafel zo hoor hilde!


    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor je leuke berichtje!
    Jou kaart is ook geweldig! Heel mooi gemaakt super met die ronde stempels en vlinder.
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super zeg!!! heel erg gaaf met die vlinder er ook bij!! De foto is ook erg leuk, mooie pioenrozen!!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ERRUG Leuk!!! prachtige kaart, bedankt weer voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart, op naar de volgende challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O thank you, thank you thank you!
    Wat ben ik zéér vereerd dat je zomaar mijn banner hebt geplaatst!
    Mocht je ooit met blogvraagkes zitten krijg je van mij een voorkeursbehandeling!

    Lieve groet
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooi kaartje zeg Hilde. Dat echt wel jou ding he.
    Maar laat me eens weten wanneer je weer een weekendje komt want ik heb hier een bak knopen voor je staan!

    Lieve groetjes, Mir xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Hilde .....

    Je hebt mijn give away gewonnen !!!!!!!
    Wil je mij mailen met je adres gegevens
    dan kan ik het pakje opsturen .........

    Fijne dag .... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen

Van een bericht krijg ik een blij gezicht ;-)